sobota, 16 czerwca 2012

dlatego wbijasz w to..

tak, oczekiwałam grubego melanżu, a tu totalna porażka. stawiałam sobie za wysokie oczekiwania i się zawiodłam. ostatnio bardzo często mi się to zdarza. jedyny wielki plus wczorajszego dnia, to to że się dobrze nastukałam. zrobiłam sobie przypał. ale spotkałam typka, którego poznałam niedawno ;3 ziomek ma problemy, współczuję i trzymam kciuki mordko!
'odpowiadasz sam za siebie oczywiście..'


Najbardziej wpływowy dom mody-Maison Martin Margiela , przygotowuje limitowaną kolekcję ubrań dla H&M. Kolekcja podobno ma szokować swoją prostotą połączoną z zaskakującymi elementami. 
Premiera ma się odbyć 15 listopada 2012. Zobaczymy czym ta kolekcja podbije nasze modowe serca.  


The highest  influential  fashion house -Maison Martin Margiela, to equip to limit collections for H&M. 
Collection hath to surprise simplicity connected with astonishing element. Premiere to perform 15 November 2012. To descry if  to conquest our fashion heart.  




1 komentarze ♥:

EMA pisze...

These pictures are so beautiful and I love the flower headband that the model is wearing in one of them!

http://www.themirroronthewall.com/

Prześlij komentarz