sobota, 14 stycznia 2012

Snow ♥



        Aww, pogoda kapryśna. Dzisiaj jak najbardziej jest zimowo, zimno i śnieżnie. Czekam na więcej śniegu, ale żeby nie zagościł na długo. W końcu doczekałam się zdjęć z piątkowej sesji i stwierdzam, że to jest totalna porażka. Fotograf beznadziejny, brak zdjęciom jakiegokolwiek uroku.. wgl wszystkiego im brak.. Myślałam, że coś z tego wyjdzie jednak się zawiodłam. To jest właściwy przykład, że dobry sprzęt i wyposażenie nie sprawią Ciebie genialnym fotografem. Mniejsza o to.
        Zajmijmy się stylizacją. Dzisiaj towarzyszyła mi biała bluzeczka z uroczą falbanką przez środek. To jedna z moich faworytek w mojej szafie. Na to założyłam granatową koszulę z New Yorkera z ćwiekami, którą spięłam  w pasie czarnym, cienkim paskiem. Jeżeli chodzi o dół to wybrałam czarną spódniczkę oraz rajstopy. Buty widzieliście już w poprzedniej stylizacji. Także w tej skradły moje serce i to je właśnie wybrałam. Do całego zestawu wybrałam czarne kolczyki ze złotym wzorkiem zakupione w Croppie. 
          Nie jestem zbytnio skłonna do rozbierania się w taką pogodę, dlatego ratowałam co mogłam i zostałam w białych rękawiczkach :)
xoxox










xoxoxoxoxoxoxoxoxoxox 

'czeka cię piekło, ja w swoim jestem odkąd
mimo słońca ulice zaczęły moknąć' ♫


51 komentarze ♥:

Copper Garden pisze...

Cute outfit :)

Jessie
Coppergarden.blogspot.com
xx

caise pisze...

ładne zdjęcia:)

Mica pisze...

Oh the snow looks so pretty! Very jealous :) Love your outfit, especially that top :)

awayfromtheblue.blogspot.com

pamietnik-jessiki.blogspot.com pisze...

Ślicznie ; *
U mnie też jest śnieg.

Jasne, że obserwujemy! ; )
~ ` Twoja kolej ; ))

Karciax pisze...

Świetny Outfit! ;*

Wiktoria.M pisze...

bardzo fajny blog zapraszam do mnie! :))

Roockie pisze...

super outfit ^-^

megg pisze...

ladnia stylizacja ;)
zapraszam + obserwuje :P

Sleeping-beauty pisze...

Śliczny zestaw :)
Bardzo ładnie wyglądasz.
+obserwujemy? :)

frozenstylefrozen pisze...

snieg w koncu sie pojawił :)
obserwujemy?

Under the Fluorescents pisze...

i love your hair! i've always wanted to be a red head

http://underthefluorescents.blogspot.com/

ankyl pisze...

fajnie wygladasz;)

The Violin Style pisze...

Oj, pogoda kapryśna to fakt. Ja na lato czekam, a tu nagle przyszła zima! :( Podoba mi się Twoja stylizacja - ładnie dobrałaś ciuszki :)
Ja stworzyłam dzisiaj słoneczny zestaw zainspirowany kolorami prosto z Jamajki: www.violinstyle.blogspot.com
Jak Ci się spodoba to dodaj mnie do obserwowanych - chętnie się odwdzięczę ;)
Pozdrawiam,
Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

frozenstylefrozen pisze...

obserwuję :)

Jackie pisze...

Love your jacket! Cute blog!!

dablyou pisze...

jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba D:
na 100% będę wpadać częściej :D
aa i oczywiście obserwuję :]

KorasVictory pisze...

I love how you wear the belt over the shirt.

Sandra Leiva pisze...

I like your outfit, that blouse is really cute!
Thanks for your comment, would you like to follow each other, dear? <3

wantatatste pisze...

Masz śliczny kolor włosów, pasuje Ci :)

karla226 pisze...

świetny outfit, kolor włosów cudny i bardzo Ci pasuje
Obserwujemy?

Pannapierniczkowa pisze...

Dziękuję za komentarz u mnie! ;)
Kolor włosów rzeczywiście masz świetny ;)
Aaa i cudna koszula!

Tereza {Drastic Plastic} pisze...

You look so chic and cute, that blue jacket is amazing.

BoyFashion.XOXO pisze...

Fajny blog Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Obserwuje

Pannapierniczkowa pisze...

a, oczywiście obserwuję. ;)

Justynaa pisze...

Bardzo ładna stylizacja:)
Pozdrawiam!

ANGELA pisze...

Really nice outfit!I like it:):)I love the shirt-jacket that you wear and your hair are amazing:)Nice blog!I would like to follow each other:):)

jazxo pisze...

Beautiful!
www.jazxo.blogspot.com

Helena pisze...

Amazing outfit!
I love the jacket!!!

XOXO
http://foreverfashion-2011.blogspot.com/

Alexis pisze...

pięknie wygladasz ;)
zapraszam do mnie ;)http://fashionable-alexis.blogspot.com/

Manna pisze...

piękne zdjęcia :)
w ogóle świetny blog !

zapraszam do mnie w wolnej chwili ^^

carina lopes pisze...

fuckin perfect ;o loveeeee it !

KorasVictory pisze...

We are now following you.

'Bia pisze...

Thank you! I also loved your outfit :) *

world on high heels pisze...

fajnie wyglądasz !

Ilonamelia pisze...

śnieg jest drugi dzień a ja mam go dosyć już:< nie mogę nosic butów na obcasie bo się zabiję w nich, tak ślisko :<

hello, Friday pisze...

Pretty you! I love how you added the skinny belt over the jacket. xoxo
http://www.hellohellofriday.com/

Maleńka ♥ pisze...

ślicznie :)

Ka$h! pisze...

slicznie! :) zazdroszcze sniegu! :))

BoyFashion.XOXO pisze...

NOWA NOTKA . ZAPRASZAM . ;)

Miriam pisze...

wyglądasz świetnie:) bardzo łądnie wychodzisz na zdjęciach!
obserwuje:*

Natalii pisze...

dziękuję :D
piękne zdjęcia :)
zagłosujesz?
będę wdzięczna ;*

Miriam pisze...

obserwujemy?:)

Dillerka Czekolady pisze...

Świetny zestaw :)

Keep the Secret pisze...

Thanks!!

Thanks very much 4 your visit & 4 your comment.
We can follow each other if u want. tell me!!

Nice snowy outfit!!

See u soon

xoxo

Ale e Elis pisze...

Hi,
Beautiful. Loved the belt, gave a nice touch on your look.

Brasileiroantenado.blogspot.com

Kamila pisze...

hej. :) zapraszam na mój nowy blog dot. lakierów i innych kosmetyków do paznokci: http://kkamilaa.blogspot.com/

Iris pisze...

I looooove your hair! Nice outfit too

Katsuumi pisze...

Masz geeeenialne wlosy! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

angie fashion ♥ pisze...

świetnie ! ;]]
pozdrawiam i zapraszam do mnie:
http://angiee-fashion.blogspot.com/

xoxo

vogueno5 pisze...

super wyglądasz, świetnie komponuje się Twój kolor włosów ze stylizacją:>

Isabell pisze...

idealnie tutaj wszystko pasuje :)

Prześlij komentarz