czwartek, 12 stycznia 2012

Leave

Zimno.. Brr.. Ale na szczęście udało mi się zrobić zdjęcia. Wciąż oczekuję na te z piątkowej sesji, ale niestety na razie ich nie widać. Tak więc ostatnio rodzina zaopatrzyła w nową, słodką, brązową spódnicę. Do tego czarna koszula, plisowana, szeroki, brązowy pasek, rajstopy z kwiatkami po bokach i botki na obcasie. Nie obejdzie się przy takiej pogodzie bez szaliczka i płaszczyka. Płaszczyk to cudeńko znalazło się w mojej szafie dzięki sklepu House. Natomiast rewelacyjny szaliczek  panterkę kupiłam w New Yorker. Cały zestaw uzupełniłam złotymi kolczykami z Cropp'a. Tak to razem wygląda. xoxox














Wiem co kocham, a czego nienawidzę.♥



25 komentarze ♥:

FISH pisze...

dziękuję Ci!twój również jest świetny!!!:D
MademoisellePoisson

Patt pisze...

Boski płaszczyk :)

pozdrawiam ;)

world on high heels pisze...

piękny płaszcz :))

Mi vida en rojo pisze...

I like your coat!!

Thanks for your comment ;-)

kristi pisze...

Ładny płaszczyk ;)
A co do sklepu House, niestety kilka razy się przejechałam na jakości ich produktów, dlatego teraz omijam go z daleka :)

Ilonamelia pisze...

urocza kokardka na tym płaszczyku:)

BRAIN FOR SALE pisze...

a mnie najbardziej podoba się kolor Twoich włosów :)

Francesca R pisze...

Wow that coat is gorgeous and it is enhancing the color of your hair!!

hello, Friday pisze...

I LOVE the color of your coat!! Major!!xoxo
http://www.hellohellofriday.com/

anna pisze...

również mam kobaltowy zimowy płaszcz, trzeba trochę ożywiać zimę ;) pozdrawiam i obserwuję ;)

kesiak pisze...

kobalt, mój ulubiony kolor ! ;D
podoba mi się w Twojej stylizacji połączenie kolorów ; )
Zapraszam do siebie ;)

Kareczka14 pisze...

Super plaszczyk ;))

zapraszam do mnie.

Cammy pisze...

Śliczny płaszczyk!!:)

Clara Turbay pisze...

I like so much this post. Well done.

http://paquetevistasbien.blogspot.com

Mada:) pisze...

prześliczny płaszczyk, uwielbiam ten kolor.:):)

Pozdrawiam

no exist . pisze...

cudowny płaszczyk :o
właśnie taki jakiego pragnę.

Lost. pisze...

ale płaszczyK<3

MarieAntoinette pisze...

spódniczka ma wspaniały kolor!
zapraszam do mnie na konkurs z novamoda.

Ale e Elis pisze...

Hi...
Beautiful!!!
Loved your skirt, the color is perfect!!!

brasileiroantenado.blogspot.com

Sandwich de Dinausore pisze...

Nice outfits!

xoxo

Gracinha pisze...

Lovely Skirt and Hair btw!!

**
Gracinha M.

Under the Fluorescents pisze...

i really admire the contrast between your bright red hair and the cobalt blue of your coat. the suede skirt is super awesome

http://underthefluorescents.blogspot.com/

Secret garden pisze...

Śliczny płaszczyk i ta spódniczka;P Rewelacja;P

moniezja pisze...

mam bardzo podobny płaszczyk , ale nie ma takiej fajnej kokardki z tyłu;)

Inspirations in the air pisze...

Niesamowicie podoba mi się Twój płaszczyk!
Pozdrawiam cieplutko :)

Prześlij komentarz