niedziela, 25 grudnia 2011

Święta

Nie ma to jak Wigilijna kłótnia z rodzicami. Czyli tradycyjne weszłam popaczałam i wyszłam. ♥
Mniejsza o to, nie ma sie czym przejmować. Fociłam trochę dzień przed świętami :)

Kurtka-House
Marynarka-H&M
Bluzka-RESERVED
Spodnie-Mdm
Glany-allegro.pl
Torba-Cropp
Czapka-Mdm
Rękawiczki-zwykły sklep
Szalik-Cropp

31 komentarze ♥:

Natalii pisze...

dziękuję ;)
fajne :D

Ilonamelia pisze...

widzę, że ubieranie na cebulkę :)

nthlee pisze...

fajna kurtka!x

Victoria! ♥ pisze...

też miałam małą kłótnię przed wigilią z rodzicami -.-

pandzia pisze...

Ilonamelia przy takiej pogodzie inaczej się nie da :)

Mel.♥ pisze...

piękna torba <33

WESOŁYCH ŚWIĄT!

hello, Friday pisze...

Such a cute outfit!! Merry Christmas!! xoxo
http://hellofridaybypaik.blogspot.com/

Natalie Suarez pisze...

super cute! i love your hat! xx

natalieoffduty.blogspot.com

xoxo pisze...

czasem i tak bywa;p

Francesca R pisze...

You loook super fabulous! I am loving that javket!

Theonlyfashionprincess pisze...

Merry Christmas, dear! XO

Mayaa pisze...

Wyglądasz świetnie !

I Wesołych Świąt :)

Alex pisze...

świetnie wyglądasz :)

Wesołych Świąt!!

Kiki Janku pisze...

Hello there sweetie! Thanks for the lovely comment over my cooking blog!, it means a lot to me!
Great post!
Wish you great holidays!
Hope to hear again from you!

Hope you're having a great day!
http://kikisbookofdreams.blogspot.com/

My cooking blog, support me:
http://kikiscookingtime.blogspot.com/

xoxo Kiki

Rue de Vogue pisze...

torba jest niesamowita <3

http://ruedevogue.blogspot.com/

Kejtt pisze...

obserwuję ;)

† Unnormal Girl † pisze...

Cudne glany !
Masz farbowane włosy czy naturalne ?
A jak farbowane . To jakiej farby używasz ??
Obserwuję ^.^

pandzia pisze...

Farbowane :D Joanna Płomienna iskra :)

Katka pisze...

Podobają mi się twoje buty ... są cudne :)

Ladies - Behind The Scenes pisze...

Swietne zdjecia! bardzo chcialabym zobaczyc koszulke w polaczeniu z marynarka, ktora wystaje z pod skórki :P pozdrawiam

inês pisze...

great look!

Inopportune . pisze...

ładnie wyglądasz :))

M&A pisze...

Przyjemny zestaw;)

themspatrycja pisze...

GLANY <3

sylawia pisze...

Świetny outfit ;]

MARTYNA pisze...

u mnie przedwigilijne kłótnie do tradycja ;d
dobry zestaw!

http://in-spiritgolden.blogspot.com/

no argue . pisze...

Dziękuję :)
Widzę, że spotkałam miłośniczkę glanów ;) Moja koleżanka z ławki szaleje na ich punkcie ^^

cAtHeRiNeLiNe pisze...

całosć bardzo fajna:) kardigan bardzo mi się podoba choć całego go nie widać:)

oliinek pisze...

ładny strój :)

berry pisze...

świetna czapka i torba :) szkoda ,że nie pokazałaś dokładniej marynarki i bluzki bo zapowiada się ciekawie :)

Rouquin Monde pisze...

A mi najbardziej podoba się zestawienie ubrań z glanami. Wyszło świetnie!

Prześlij komentarz