wtorek, 27 grudnia 2011

Shoping

Wspaniała pogoda! Wiosenna. Czyli pora na zakupy! Też tak uczyniłam i wraz z Mućką udałyśmy się na spacerek po mieście.Wszystkie sklepy tylko krzyczą "salceson" -55%. Przewaga w dużych wyprzedażach ma House i  Cropp. W GREY WOLF możecie otrzymać katalog jesień-zima 2011. Ciekawe inspiracje można tam znaleźć. Kreacja na sylwestra? Hm ciężko. Nic fascynującego nie zwróciło mojej uwagi, ale jeszcze jest czas. Teraz moje dzisiejsze zdobycze.  Jednak wcześniej małe focenie. :)



 Katalog GREY WOLF
Dodaj napis





 Kolczyki Cropp 

Jedwab do włosów Rossmann

8 komentarze ♥:

Jeans Please! pisze...

masz prześliczne włosy :)

nieuporządkowana pisze...

Bardzo mi się podoba Twój płaszczyk :)

Rachel pisze...

Loving your jeans in the outfits!

www.sugarfilledcloset.com
Newest Post: Patterned Tights

MARCELINA pisze...

świetny kolor tej bokserki z House'a :)
bardzo serdecznie dziękuję Ci za świąteczne życzenia, ja również przesyłam, ale niestety troszkę spóźnione :(

pozdrawiam ciepło! :*

fashionbyscarllet pisze...

Love your look!!!! **)

http://fashionbyscarllet.blogspot.com/

Kisses **)

Alaa pisze...

no, no, zakupy się udały;D
obserwuję i zapraszam do mnie;)

Ola pisze...

fajne zakupkki;)

aleksandra-fortuna.blogspot.com

Wer.onika pisze...

masz fantastyczne włosy, ten kolor <3 !

Prześlij komentarz